dilluns, 4 de febrer del 2013

Febrer 2013: Sortida d'Unitat del 2n Trimestre

El divendres 1 vam agafar el tren direcció Tarragona. Un cop allà vam anar al cau de l'AEG Xaloc on passaríem les dues nits. Després d'instal·lar-nos vam sopar i vam sortir a jugar al 'Balcó del Mediterrani'.

L'endemà, de bon matí, vam caminar de Tarragona fins a la platja de la Mora, pel camí de ronda. Un cop allà vam fer unes activitats de l'observació de l'entorn i unes sobre l'aigua. En acabar vam dinar i tot seguit vam descansar amb una bona migdiada. Mig adormits vam tornar cap a Tarragona fent la continuació de les activitats anteriors. I, en arribar, vam posar en comú les vivències de l'excursió a través d'un trencaclosques.

Després vam preparar el sopar (sopa sense pasta). Per païr el sopar vam voler resoldre un seguit d'enigmes. I seguidament vam fer el Bona Nit, que consistia en descriure't a tu mateix i canviar-nos els papers per esbrinar de qui era. Vam adormir-nos.

L'endemà ens vam despertar amb música infernal i vam esmorzar uns croissants molt bons, vam fer el servei de neteja, unes activitats de representar el sexe contrari i, tot seguit, la revisió. Vam agafar el tren perquè a Reus ens esperaven per enllaçar amb la Caulçotada!