dilluns, 12 d’agost del 2013

Campaments 2013

No m'interessa saber com et guanyes la vida. Vull saber el que desitges i si t'atreveixes a somiar el que del teu cor anhela.
No m'interessa la teva edat. Vull saber si t'arriscaries a semblar un estúpid per amor, pels teus somnis, per l'aventura d'estar viu.
No m'interessen els planetes que pots conèixer. Vull saber si has arribat al centre de la teva pròpia tristesa o si t'has reclòs per por a nous dolors. Vull saber si pots viure amb el dolor, el meu o el teu, sense dissimular-lo.
Vull saber si pots experimentar amb plenitud l'alegria, la meva o la teva, si pots ballar fins que la punta dels dits dels peus i de les mans et facin mal, sense que la prudència ens cridi a ser cuidadosos o realistes recordant-nos els límits propis de la condició humana.
No m'interessa saber si el que em dius és cert. Vull saber si pots decepcionar una altra persona per ser fidel a tu mateix, si pots suportar una acusació de traïció i no traïcionar la teva ànima.
Vull saber si pots veure la bellesa, encara que no sigui agradable, cada dia, sense excepció.
Vull saber si pots viure amb el fracàs, el teu i el meu, i cridar mirant de la lluna reflectida al llac: 'Sí!'
No m'interessa saber on vius ni si tens molts o pocs diners. Vull saber si pots aixecar-te després d'una nit d'aflicció i desesperació, esgotat i masegat fins els ossos. I fer el que calgui per alimentar els teus fills.
No m'interessa saber qui coneixes ni com has arribat fins aquí. Vull saber si et quedaràs al costat del foc, amb mi, i no marxaràs.
No m'interessa saber on ni com ni amb qui estudies o treballes. Vull saber el que et fa mantenir-te dret per dins, quan a fora tot cau.
Vull saber si pots estar sol amb tu mateix i si de veritat aprecies la teva pròpia companyia en moments de buit